Sabtu, 14 September 2013

MY COLLECTION _ BROOCH FOR EVERYTHING

ASSALAMMUALAIKUM..

seperti yang saya janjikan last week saya akan post kan gambar2 collection saya ya :)
Sorry lambat post ya .. ada sedikit masalah teknikal .. Saya menjual secara borong dan runcit. jika anda ingin borong hendaklah 100 pcs keatas..

Sekiranya anda ingin order untuk malis perkahwinan dan kenduri seperti majlis pertunangan..kahwin atau apa2 saja event.. boleh rujuk kepada saya.. Dan anda juga boleh menggunakan kain sendiri JIKA MAHU.. manalah taw mengikut TEMA sesebuah Majlis.. 

Anda boleh berhubungan dengan saya melalui EMAIL ( tynatinz@gmail.com ) atau wechat saya ID : tynajojo_wechat

dibawah ini adalah contoh pin tudung yang anda boleh lihat.. jika berminat sila contact saya ya :)



 RM1.00 



seperti yang saya katakan tadi inilah hasil kraft tangan saya.. AVAILABLE to SABAH DAN SEMENANJUNG


thank yaa sebab ambil masa beberapa minit tu baca moment saya . LOVE U ALL..


by me : Tyna'z

Tiada ulasan: